NISSAN 200SX
Info: Jedná se o Nissan 200SX verze RS13 s motorem 1.8 16V Trubo ročník 1994 (vyráběl se 1987-94). Motor má v serii výkon 124kW/169koní a 224Nm je přeplňovaný turbem Garrett TB2525 a tlačí 0.7 baru v cca 3.500 ot/min. Motor je uložený v předu podélně, pohon zadní nápravy přes 5° převodovku, a VLSD diferenciál. V motorovém prostoru jsou úpravy pouze otevřený filtr Blitz SUS power.
Podvozkově to je celkem dobře, protože auto stojí na tuhostně stavitelných tlumičích KONI a snížených sportovních pružinách H&R. Zbytek je prozatím vše seriové. Jezdí na 15" hliníkových kolech obutých do 195/65 pnematik vpředu i vzadu. Brzdy jsou kotoučové, jak v předu (280mm) tak i v zadu (250mm)
Karoserie je vzhledově seriová a je lakována červenou metalízou ze vzroníku Nissanu. Za mého působení zmizelo gumoplastové křídlo z kufrových dveří, stěrač, vysouvací elektrická anténa a ostřik zadního okna ze střechy. Naopak faceliftový (od r.91) nárazník doplnilo lízátko (podspoiler) z prefacelift verze (od r. 87-91).
Interier je původně 2+2 místný, ale sedačky vzadu jsou opravdu jen nouzové, proto se na ně nebral ohled a nainstalovali se 4-bodé pásy Nismo pro přední sedačky. Před tím, ale do interieru putovala černá hlavice řadící páky také od dvorního tunera Nismo. Z interieru byly vytaženy "zbytečnosti" jako část zadních sedaček, bezpečnostní pásy, tapecírunky z kufru a podobně.
Plány do budoucna, jsou hlavně generální oprava motoru, podvozku a upgrade brzdové soustavy. Pokud bude třeba vyvaření karoserie, a příprava na lak - bílá perleť s černě lakovaným střešním panelem, a motorovým prostorem. Motor je plánován na 300 - 350 koní, kde k tomu pomůžou kované písty a ojnice, větší turbo, průchozí výfuk a nějaká ta elektronika jako například Apexi Power FC (řídící jednotka). Podvozek bude stavitelný ve všech směrech a možnostech Tein Super Street a na předku zavěšení unibalovým systémem. Brzdy půjdou z verze 300ZX Z32- hliníkové 4pístkové brzdiče, na tento výkon postačují, s polu s dobrou kombinací kotoučů a desek podávají skvělý výkon. Kola budou od firmy VOLK (Rays Engineering japan) a model TE-37 Time attack barevné kombinaci - matná černá, pouze na lemu je tenký červený proužek. V interieru bude vládnout pouze funnkčnost a to jako sportovní volant MOMO, skořepinové sedačky D2, závodní pásy a ovládací prvky od elektronických systémů. Později možná nějaké karbonové obložení (doorboardy, palubní deska, A sloupky s držáky pro budíky. Bodykit bude alá agressive style od Origin lab, blatníky +30 předu a +20 vzadu, karbonová kapota, upravené kufrové dveře, na kterých bude originální křídlo z verze 180SX Type X, ze které pujdou i koncová světla. To by mělo být prozatím vše.